Kindergarten : animals voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Kindergarten : Dieren - Een Educatief Spel voor Kinderen

Kindergarten: Dieren is een educatief spel voor kinderen onder de drie jaar, ontworpen om hen voor te bereiden op de kleuterschool. Ontwikkeld door YovoGames, is dit spel beschikbaar op Android apparaten. Het spel draait om het verzorgen van dieren, waarbij de speler ze moet voeden, spelen, aankleden en naar bed brengen. Het spel is ontworpen om de verbeelding en creatieve talenten bij kinderen te bevorderen. De interface is eenvoudig en gemakkelijk te navigeren, zonder dat er leesvaardigheden nodig zijn.

Het spel biedt een spannende wereld vol avontuur voor kinderen, waar ze leren over de processen die plaatsvinden in een kleuterschool. Zelfs peuters kunnen omgaan met de voorwaarden van het spel, en er worden hints gegeven om ervoor te zorgen dat er geen problemen ontstaan. Het spel biedt een verscheidenheid aan activiteiten, van tekenen tot spelen met robots, vliegtuigen, machines en touwtjespringen. Het spel is zeer boeiend en bevordert het leren door middel van spel.

Al met al is Kindergarten: Dieren een geweldig spel voor ouders om hun kinderen kennis te laten maken met de wereld van de kleuterschool. Het stelt kinderen in staat om te leren hoe ze voor jongere kinderen moeten zorgen en wat ze kunnen verwachten op een kleuterschool. Het spel biedt heldere graphics en leuke personages, waardoor het zowel kinderen als ouders aanspreekt.

Programma is beschikbaar in andere talen

Kindergarten : animals voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.2.9

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Kindergarten : animals

Heeft u geprobeerd Kindergarten : animals? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.